سرخط خبرها

بازتاب‌های محرومیت ساپینتو در فضای مجازی | ۲۰۰ میلیون دیگر به کمیته انضباطی بدهد و قلعه نویی را بکشد!

  • کد خبر: ۱۲۹۰۵۷
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به محرومیت سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال داد که این رای بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای نهایی خودش را برای بازی استقلال و گل گهر صادر کرد که براین اساس ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان ۲ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. سرمربی پرتغالی استقلال همچنین بخاطر رفتارهایش در کنار زمین مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

جدا از تناسب حکم با تخلفاتی که صورت گرفته، محرومیت و جرائم صادر شده از دیروز بازتاب‌های متفاوتی در فضای مجازی داشته است و برخی کاربران این حکم را با تصمیمات قبلی کمیته انضباطی مقایسه کرده اند و آن را یک حکم مصلحتی می‌دانند.

یکی از کاربران فعال در فضای مجازی، زیر پست مربوط به حکم کمیته انضباطی نوشت: به خوبی مشخص است که کمیته انضباطی با این حکم خواسته ساپینتو را برای دربی روی نیمکت استقلال نگه دارد، چون رفتار‌های این مربی طبق قانون حداقل ۶ جلسه محرومیت داشت.

هوادار دیگری هم به رفتار‌های سابق این مربی اشاره کرد و نوشت: اگر روزی که ساپینتو در انزلی با لگد به برانکارد نیرو‌های هلال احمر کوبید، او را جریمه می‌کردند، دیگر شاهد رفتار‌های تند این مربی کنار زمین نبودیم.

البته برخی دیگر از کاربران هم به جرایم نقدی این حکم اشاره کردند و غالبا آن را به سخره گرفتند.

یکی از کاربران در توئیتر نوشت: احتمالا کمیته انضباطی این ماه برای پرداخت حقوق کارمندانش به مشکل خورده، ۴۰۰ میلیون تومان برای ۴ تا فحش؟! قیمت هر فحش تقریبا ۱۰۰ میلیون تومان! انصاف نیست.

کاربر دیگری هم نوشت: دیه یک انسان کامل ۶۰۰ میلیون تومان است، ساپینتو با این حکم می‌توانست ۲۰۰ میلیون تومان دیگر روی جریمه‌اش بگذارد و قلعه نویی را کنار زمین بکشد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->